Erzurum Post-Erzurum Havalimanı'na gelen Galatasaraylı futbolcuları bir grup taraftar karşıladı.
Taraftarlar havalimanı çıkışı futbolculara tezahürat yaparak, Teknik Direktör Fatih Terim’e çiçek verdi. Ardından sarı-kırmızılı ekip otobüsle konaklayacağı otele hareket etti.